אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים באלפים

טיולים על אופנוע

אם אתם אוהבים לרכב על אופנועים ואם אתם אוהבים לטייל ברחבי העולם – אתם במקום הנכון.

"ספיריאנסמתמחים בארגון של טיולים ומסעות בכל רחבי העולם ובמיוחד בארגון של טיולים באופנוע.

טיולים באופנוע הם דרך נפלאה לחוות את האתרים היפים ביותר בעולםלפגוש אנשים מעניינים מקרוב וליהנות מטיול בראש אחרטיולים באופנוע עם ספיריאנס הם חווייה לכל החייםויעידו על כך מאות מלקוחותינו שטיילו אתנו בכל רחבי העולםמעל 70% מהם חזרו ויצאו איתנו לטיולים נוספים.

טיולים באופנוע לכל העולם

אנו מציעים טיולים ביעדים לא שגרתיים – באפריקהבאירופהברכס ההימלאיהבהודובוייטנאם ובמדינות נוספותמדי שנה אנו מציעים מסלולים וטיולים למדינות שונות וחדשות ברחבי העולם – ואתם מוזמנים להצטרף.

טיולים באופנוע עם אקספיריאנס הם טיולים שנמשכים שבוע עד שבועיים בהשתתפות של כ 10-20 אנשיםהטיולים מאורגנים על ידי צוות החברהכאשר לכל טיול מתלווים אנשי צוות שמכירים היטב את המסלול ומובילים את הקבוצה לאורך הדרך.

המסלולים נבנים תוך הקפדה על רמת תכנון מדויקת כך שיתאימו לטיול אופנועים בקבוצהומתוך הנסיון העשיר שצברנולאחר מכן הצוות שלנו מבצע את המסלול בעצמובודק אותו לעומקועושה את השינויים וההתאמות המתבקשיםכך כשאתם מגיעים לטיילאתם מקבלים את המסלול הטוב ביותרכולל את האתרים החשובים לאורך הדרךמקומות הלינה הטובים והמתאימים ביותרהנופים ששווה לראותהמקומות ששווה לעצור בהם וכו'.

טיולים באופנוע – למי זה מיועד?

טיולים באופנוע מיועדים לאנשים שיש להםכמובןניסיון וידע ברכיבה על אופנועיםאך ניתן לצרף אליהם גם מטיילים נוספיםאלו יכולים להצטרף או כמורכבים על אופנוע של חבר או בןזוג לטיולאו להצטרף לטיול במכוניות הליווי שמלוות את הטיולים.

למה לבחור במסגרת של טיול קבוצתיובכן – הטיולים הקבוצתיים מאפשרים לכם ליהנות מהדרך ומהחוויות מבלי שאתם צריכים להתעסק בבירוקרטיה שמסביבהם חוסכים לכם את הצורך בתכנון מפורט של היעדים ואת הארגונים הלוגיסטיים המורכביםאנחנו דואגים לכל מה שמסביב – ולכם נשאר רק לרכב ולהינותבנוסף – טיול קבוצתי מאפשר להינות מהחוויות הללו ביחדלחלוק את ההתרגשות וההנאה עם החברים – ולהכיר חברים חדשים.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il