אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP

הרוקיז הקנדיים

טיול אופנועים בקנדה - הרוקיז

החל מ- $6,750

תאריכי טיולים

2-14 ביוני 2024
הרוקיז הקנדיים - Cruise the Rockies

Cruise the Rockies

הרי הרוקיז היא אחת משרשראות ההרים הגדולות והחשובות של יבשת צפון אמריקה, המגיעה בקנדה לשיאים של יופי והדר הידועים בכל העולם. נצא מוונקובר ונטייל בחבלי ארץ יפהפיים ומגוונים, מיילים על גבי מיילים של טבע פראי… אגמים בכל פינה, יערות מחטניים עצומים בלתי נתפסים, הרים נישאים, מושלגים, בחלק מהאזורים מכוסים קרחונים, נהרות זורמים עם כמויות מים בלתי נתפסות… ומרחבים עצומים ומשפיעים ומחלחלים לכל תא בגוף.

מטיילים מספרים

מסלול

תוכנית

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 1: הגעה והתכנסות בונקובר

התכנסות במלון בשעות אחה``צ. נחתום וניקח את האופנועים ומשם למלון ולארוחת ערב. ניתן ומומלץ להגיע לוונקובר יום לפני ע``מ לתת לגוף זמן לנוח מהטיסה הארוכה ומהפרשי השעות, וגם כי וונקובר כ``כ יפה... ורצוי להסתובב בה ברגל או באופניים יום אחד, בשביל הכיף.

יום 2: ונקובר - אוקנגן (כ 400 ק``מ)

נצא עם בוקר לדרך. יום רכיבה ראשון ולא קצר, עם זאת מדובר בכבישים טובים וברכיבה זורמת. נצא מוונקובר וב 3 שעות הראשונות נחצה למעשה את רכס הקסקייד, חלק משרשרת הרי החוף. מצידם השני הנוף משתנה במהירות – חם ויבש הרבה יותר, עד כדי מדברי משהו. זהו עמק האוקנגן, אזור הגידולים החמים היחיד בקנדה – הרבה פירות ומטעים, וגם – אזור היין המפורסם של קנדה. נגיע ללינת לילה לשפת אגם האוקנגן הגדול.

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 3: אוקנגן - קוטנאי (כ 360 ק``מ)

יום רכיבה מדהים, שמתחיל לשפת אגם אוקנגן, ממשיך דרך אגם arrow, עובר דרך עוד כמה אגמים קטנים (חח, בקנדה לא נותנים שם לכל שלולית בגודל של בת ים...), ומסיים לחופו של אגם נוסף, מדהים – קוטנאי. הנופים מתחילים לגדול. היערות מתעבים. עוצמות הטבע והמרחקים מורגשים. כבישים...לפנתאון! יום נדיר...

יום 4: קוטנאי (כ 350 ק``מ)

היום נתוודע לדרום-הקוטני'ז. מדוע? כיוון שהוא מאוד מעניין, יפה, יש בו רכיבות מ-טריפות, והוא פחות מטויל ופחות עמוס. הסתובב ונתפתל לנו סביב אגם קוטני ובין רכסי ההרים הסובבים אותו עם שפע מוקדי עניין, כבישים מעולים, ו``מעבורת החינם הארוכה בעולם`` (וואו...עושה לכם את זה, אה?!). יום מדהים נוסף. לינה בקוטנאי.

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 5: קוטנאי - גולדן (380 ק``מ)

היום אנחנו מגיעים ל``תעלת הרוקיז`` – העמק הגדול שרץ לאורך הרוקיז ממערב ומפריד אותם משאר הרכסים. לצורך כך נרכב לאורך אגמים ויערות, נגיע לכביש 1 הידוע המתחיל בויקטוריה ומגיע עד מונטריאול במזרח, נטפס במעלה ה``רוג'ר פאס`` דרך שמורת גליישרס... ונסיים בגולדן למרגלות הרוקיז...

יום 6: גולדן - באנף (180 ק``מ)

היום אנחנו נכנסים חזק לעניינים! נטפס במעלה ה``קיקינג הורס פאס`` (יעני- מעבר הסוס הבועט). הנופים כבר ממש בלתי נסבלים!! הרים, אגמי טורקיז, מפלים מטורפים, רכבות שאי אפשר לתאר ואין להם אח ורע בעולם שמטפסות את ההרים הללו, יערות,קרחונים, ועוד אגמים... ועוד... נבקר באגם לואיז ובאגם מוריין... ונסיים את היום בבאנף. אין מה לדבר – זוועה!!

יום 7: באנף ( 0 ק``מ)

היום אנחנו באיזי. קצת מנוחה. שוטטות בעיר התיירותית והיפה באנף. יש מספיק מה לעשות כאן. מי שירצה לרכב עוד קצת – יצטרף אלינו לרכיבה קצרה ויפה שנארגן. קניות, בילויים, בירה בצהריים (אם לא רוכבים)... ושאר מטעמי החיים...

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 8: באנף - ג'ספר (290 ק``מ)

היום זה היום!! כביש 93 המפורסם – הלא הוא ה Icefields Parkway. אחד מעשרת הכבישים היפים בעולם. חבל על כל מילה! בנקודה הגבוהה בכביש נגיע לראות ולהתרשם מקרחון אטאבאסקה, ואף נטפס עליו. לקראת ערב נגיע לג'אספר. אבל באמת שאי.. אי אפשר... לתאר... להעביר במילים...

יום 9: ג'ספר ( ק``מ)

זהו עוד יום ``מנוחה`` כביכול, אולם יש ליום זה תכנית, הכוללת רכיבה באזור, הגעה לאגם יפהפה – Malign בו נשוט אל עבר האי המפורסם שבו, והפעלות נוספות באזור היפהפה. לילה נוסף בג'אספר.

יום 10: ג'ספר - קמלופס (440 ק``מ)

יום רכיבה ארוך – נרד מהרכס הגבוה של הרוקיז שוב על ``התעלה`` ונתחיל להתקדם דרומה לאורך נהר התומפסון הגדול המנקז איזורים נרחבים. יום רכיבה באיזי כדי ``להרגע``. לילה בקמלופס.

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 11: קמלופס - וויסלר (300 ק``מ)

חוזרים לטרפת! נפתח את הבוקר בכביש נהדר ופחות מוכר, נמשיך את היום כאשר אנחנו במגמת מערבה מתחילים להרגיש את שרשרת החוף הגדולה, ובשיאו של היום – נטפס אותה ונעבור אותה אל צידה המערבי באחד הכבישים המדהימים לרכיבה בכל קנדה. נופים, כבישים, אופנעים... בערב הגעה לוויסלר – מאתרי הנופש והסקי החשובים והמוכרים בקנדה... עוד יום נדירר!

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 12: וויסלר – ונקובר – החזרת אופנועים

היום מגיע החלק הרכוב של המסע לקיצו. את הבוקר נעביר בכיף בוויסלר היפה. באזור הצהריים נצא לרכיבה האחרונה - הכביש בין וויסלר לונקובר בהחלט עומד בתקן והוא נקרא Sea to Sky (למרות שאנחנו רוכבים אותו בכיוון ההפוך). תענוג. נגיע לוונקובר אחה``צ להחזרת האופנועים. לחיים! עשינו זאת, ובענק. 11 ימי רכיבה וכיף מהמשובחים! עוד לילה אחרון בוונקובר, והסתיים לו הטיול לרוקיז הקנדיים.

טיול אופנועים ברוקיז הקנדיים

יום 13: סיום הטיול ופיזור...

מחירים ושדרוגים

הרוקיז הקנדיים

$6,750$11,500

כלול

  • השכרת האופנוע לכל ימי הרכיבה (כולל ביטוח חובה ומקיף!)
  • מלונות בדרגת תיירות טובה עד ראשונה
  • רכב ליווי/מנהלה (כולל נהג מצוות ספיריאנס) בכל ימי הטיול
  • כל ארוחות הבוקר
  • מדריך/מוביל רכוב על אופנוע מצוות "ספיריאנס"
  • כניסות לאתרים השונים לאורך הטיול
  • הסעות מ/אל נמל התעופה

לא כלול

  • כרטיסי טיסה
  • דלק לאופנועים וכבישי אגרה
  • שתיה מכל סוג שהוא
  • ארוחות (למעט אלה המצויינות במפורש ככלולות)
  • ביטוח נסיעות אישי לחו"ל (חובה!)
  • ציוד מיגון אישי מלא לרכיבה (חובה)
  • כל דבר שלא רשום ככלול.
  • מוכנים לרכב בהרוקיז הקנדיים?
    אתם מוכנים להצטרף לטיול של החיים? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
WhatsApp chat
Powered By junami.co.il