אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP

איפה כדאי לטייל בעולם על אופנועים?

מחפשים חוויה מאתגרת? הגעתם למקום הנכון! טיול אופנועים בעולם יכול להיות הפתרון המושלם עבור מה שאתם מחפשים. טיולים מסוג זה יתנו לכם את כל האקשן שאתם מחפשים ויחשפו בעבורכם עולם שלם שלא הייתם יכולים להכיר בדרך אחרת.

ניתן לקיים טיולי אופנועים ביעדים רבים ברחבי העולם, לכן, כאשר אתם מנסים להחליט לאן לנסוע, נסו לחשוב איזה יעד יהיה המושלם עבורכם. ספיריאנס מתמחה בטיולים בלוקיישנים יפהפיים ומיוחדים: אם אתם רוצים להכיר את היבשת השחורה ומוכנים לאתגרים שיציב בפניכם המסע אל תוככי המדבריות וערבות אפריקה, אולי כדאי שתצטרפו לאחד מטיולי האופנועים שלנו שחוצים את נמיביה. בסיורים אלה תוכלו להתוודע לתרבות יוצאת הדופן במדינה, לצפות בחיות הבר בשטחי הסוואנה הנרחבים של המדינה ולפגוש נוף תרבותי נרחב של שבטים שנראה כאילו קפאו בזמן.

עם ספיריאנס – אירופה בקצה ידכם

אם אתם מעדיפים לטייל באזורים קרובים יותר, תוכלו לבחור טיול אופנועים מתוך שלל המסלולים החושפים בפני המטיילים אירופה שונה לחלוטין מזו אשר תפגשו בטיוליכם בערים הגדולות. כך לדוגמה תוכלו לטייל בהרי הקרפטים אשר ברומניה, לפגוש את הצוענים שמאכלסים את האזורים האלה, ליהנות מהנוף העתיק עוצר הנשימה שנשקף מההרים, מהיערות ומהטירות המאכלסים אותם ומהניחוחות המלווים את המסע.

אוהבים את המזרח? טיול אופנועים נוסף שכדאי לכם לשקול, ייקח אתכם אל הרי ההימלאיה ההודים, שם תוכלו להתוודע לנופים המדהימים הנשקפים מחבל ההרים הענק, לפגוש את האוכלוסייה המיוחדת המאכלסת אותו, ולצאת בעקבותיהם של מגלי ארצות מפורסמים שעשו את המסע הארוך במעלה ההרים אל הפסגות המושלגות.

כדאי לכם גם לשקול לחצות את אזורי הספר של ויאטנם. במהלך טיול אופנועים כזה, תוכלו להכיר ויאטנם האמיתית, אשר בדרך כלל מסתתרת לה מאחורי הסיפורים על המלחמה הארוכה. במהלך הטיול תעברו דרך הג'ונגלים הגדולים, דרך הכפרים הציוריים, וכלה בחופים עוצרי הנשימה של המדינה האסייתית, ותיהנו מטיול שיפתח לכם אופקים חדשים על תרבות שכמעט ואינה מוכרת בארץ.

זוהי רק טעימה קטנה ממגוון היעדים ברחבי העולם בהם תוכלו לסייר על גבי אופנועים עם ספיריאנס.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il