אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים באלפים

טיולים על אופנוע

אם אתם אוהבים לרכב על אופנועים ואם אתם אוהבים לטייל ברחבי העולם – אתם במקום הנכון.

"ספיריאנס" מתמחים בארגון של טיולים ומסעות בכל רחבי העולם ובמיוחד בארגון של טיולים באופנוע.

טיולים באופנוע הם דרך נפלאה לחוות את האתרים היפים ביותר בעולם, לפגוש אנשים מעניינים מקרוב וליהנות מטיול בראש אחר. טיולים באופנוע עם ספיריאנס הם חווייה לכל החיים, ויעידו על כך מאות מלקוחותינו שטיילו אתנו בכל רחבי העולם. מעל 70% מהם חזרו ויצאו איתנו לטיולים נוספים.

טיולים באופנוע לכל העולם

אנו מציעים טיולים ביעדים לא שגרתיים – באפריקה, באירופה, ברכס ההימלאיה, בהודו, בוייטנאם ובמדינות נוספות. מדי שנה אנו מציעים מסלולים וטיולים למדינות שונות וחדשות ברחבי העולם – ואתם מוזמנים להצטרף.

טיולים באופנוע עם אקספיריאנס הם טיולים שנמשכים שבוע עד שבועיים בהשתתפות של כ 10-20 אנשים. הטיולים מאורגנים על ידי צוות החברה, כאשר לכל טיול מתלווים 2 אנשי צוות שמכירים היטב את המסלול ומובילים את הקבוצה לאורך הדרך.

המסלולים נבנים תוך הקפדה על רמת תכנון מדויקת כך שיתאימו לטיול אופנועים בקבוצה, ומתוך הנסיון העשיר שצברנו. לאחר מכן הצוות שלנו מבצע את המסלול בעצמו, בודק אותו לעומק, ועושה את השינויים וההתאמות המתבקשים. כך כשאתם מגיעים לטייל, אתם מקבלים את המסלול הטוב ביותר, כולל את האתרים החשובים לאורך הדרך, מקומות הלינה הטובים והמתאימים ביותר, הנופים ששווה לראות, המקומות ששווה לעצור בהם וכו'.

טיולים באופנוע – למי זה מיועד?

טיולים באופנוע מיועדים לאנשים שיש להם, כמובן, ניסיון וידע ברכיבה על אופנועים, אך ניתן לצרף אליהם גם מטיילים נוספים. אלו יכולים להצטרף או כמורכבים על אופנוע של חבר או בןזוג לטיול, או להצטרף לטיול במכוניות הליווי שמלוות את הטיולים.

למה לבחור במסגרת של טיול קבוצתי? ובכן הטיולים הקבוצתיים מאפשרים לכם ליהנות מהדרך ומהחוויות מבלי שאתם צריכים להתעסק בבירוקרטיה שמסביב. הם חוסכים לכם את הצורך בתכנון מפורט של היעדים ואת הארגונים הלוגיסטיים המורכבים. אנחנו דואגים לכל מה שמסביב – ולכם נשאר רק לרכב ולהינות. בנוסף – טיול קבוצתי מאפשר להינות מהחוויות הללו ביחד, לחלוק את ההתרגשות וההנאה עם החברים – ולהכיר חברים חדשים.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il