אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים בויאטנם

טיול אופנועים בויאטנם

אוהבים לטייל על אופנועים? מחפשים אתגר חדש ומהנה? הצטרפו לספיריאנס אל טיול אופנועים בויאטנם!

רבים מזהים את ויאטנם עם המלחמה שהתנהלה בה, מאז עברו מים רבים בנהר המקונג. ויאטנם היא מדינה שקטה ושלווה, שמשלבת פיתוח מואץ עם עבר עשיר. ויאטנם מגלמת את כל היופי והתרבות שיש לדרום-מזרח אסיה להציע. נופים מגוונים של הרים וים, ג'ונגלים צפופים וחופים פתוחים, שדות אורז, מטעי קפה ומיני גידולים אקזוטיים או כפרי דייגים החיים על המים.

טיול אופנועים בויאטנם מאפשר להגיע לא רק לאתרים הגדולים והמוכרים, אלא גם לחלקים הפחות מוכרים. נרכב ונבקר בחבלי ארץ בלתי מתויירים, בדרכים צדדיות, אחוריות, רגועות ושלוות, אך לא נחמיץ את אתרי התיירות המיוחדים והחשובים על הדרך. נשלב ונכיר את פניה הרבות של ויאטנם – תרבות, היסטוריה, חקלאות ותעשיה, מפגשים עם האוכלוסיה, מאורעות המלחמה, אתרי מורשת וטבע משכר…

טיול אופנועים בויאטנם – האתרים

במהלך הטיול נבקר בסייגון, העיר הגדולה ביותר במדינה, תוססת ומדליקה, על מיליוני רוכבי הקטנועים שבה. נאכל אוכל טוב, נבקר במוזאון המלחמה, נסתובב בעיר ונתרשם מחיי היום וחיי הלילה. נמשיך אל אתר מחילות קו צ'י המפורסם, מערכות המחילות המרשימות ששימשו את הויאט-קונג.

נתרשם מעבודות האמנות, הטקסטיל ומלאכת היד המקומית בעיר העתיקה בהוי-אן, שמושכת אליה תרמילאים מכל העולם, ומתעשיית השיש הענפה בדאנאנג.

בהמשך נרכב אל צפון המדינה, אל הגבול עם לאוס וקמבודיה. כאן תרגישו את חווית הרכיבה והטבע  במלוא העוצמה על דרכי ה"הו צ'י מין" הידועות ורוויות ההיסטוריה והגאווה, דרך שבה עברו לוחמים רבים בזמן המלחמה.

בשביל הנופש, ניסע אל נה-טראנג – עיירת החוף הפופולארית והמפנקת ביותר במדינה על חופיה הטרופיים הלבנים, ונעלה אל דאלאת – עיירת נופש רומנטית בהרים. באזור בון מה-תות נהנה מטבע, חקלאות הררית, שמורות טבע ואגמים, ונכיר מקרוב את כפרי שבטי ההרים, מעל 40 שבטים וקבוצות אתניות, שאינם רואים תיירות רבה או פיתוח מואץ, ומשמרים את אורחות חייהם מימי קדם.

טיול אופנועים לויאטנם – חוויה לכל החיים

כמו כל הטיולים שלנו, גם הטיול לויאטנם מאורגן בקפידה – והמדריכים שלנו בוחרים מראש את המסלול, את בתי המלון והמסעדות. אנו דואגים לכל שלב ושלב בדרך – כדי שאתם תוכלו ליהנות מהטיול בראש שקט.

נופים, תרבות, היסטוריה, אוכל ואופנועים-  הטיול של אקספיריאנס לויאטנם מדגיש את מלא הדרה של המדינה המופלאה הזאת ואתם מוזמנים להצטרף לחוויה.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il