אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים בהימלאיה

טיול אופנועים בהודו

רוצים ליהנות מחופשה מאתגרת ויוצאת דופן? מעוניינים לנסות משהו חדש? רוצים לשכוח לרגע מהשגרה? טיול אופנועים בהודו יכול להיות התשובה לכל מה שחיפשתם. טיול אופנועים בהודו הוא דרך מעולה ליהנות מחוויה יוצאת דופן, ולהגיע למקומות שלא חלמתם שתגיעו אליהם.

טיול אופנועים בהודו – לחוות את העולם בדרך חדשה

הודו היא מדינה מרתקת. הנופים יוצאי הדופן, האנשים, האוכל, התבלינים, והצבעים הבוהקים של המדינה הדרום אסייתית משכו אליה מטיילים רבים במהלך ההיסטוריה. הביקור בהודו נחשב מאז ומעולם לחוויה מעשירה, עוד מימיו של מגלה הארצות הנודע מרקו פולו.

ישראלים רבים כידוע בוחרים מדי שנה לטייל בהודו, אבל גם הם, כמו רוב התיירים, לא נחשפים לכל מה שיש למדינה הזו להציע. טיול אופנועים בהודו הוא דרך נהדרת לחוות את המדינה בדרך אחרת. שום דבר לא יכול להשתוות לחוויה של טיול אופנועים בהודו, אשר מזקק את הביקור בה דרך מסך של אדרנלין טהור. העולם אשר ייפתח בפניכם במסגרת טיול אופנועים בהודו הוא עולם צבעוני ומרתק. בטיול אופנועים תוכלו לפגוש מקרוב את האנשים, להגיע ליישובים נידחים, ולהתאחד עם הנופים הפראיים והקסומים.

טיול אופנועים בהודו – צאו למסע עם המקצוענים

טיול אופנועים בהודו יכול להיות עסק מסובך. מדובר בסופו של דבר במדינה עצומה, עם כללים וחוקים משלה. צריך להכיר אותה על בוריה על מנת שלא להסתבך. טיול אופנועים בהודו במסגרת קבוצתית, כמו שאנו מציעים, הוא דרך נהדרת ליהנות מכל החוויות, מבלי להתעסק בביורוקרטיה, בפרוצדורות ובתכנונים היבשים.

ספיריאנס הינה חברה מנוסה, שמארגנת טיולי אופנועים להודו זה שנים ארוכות. כל המסלולים אשר נבחרו על ידי החברה לצורך טיולי האופנועים נבחנו היטב על ידי מדריכי הטיולים שלנו. אנו מקפידים  על שימוש בציוד איכותי, שמירה על בטיחות – וכמובן, על בחירת אתרים, דרכים, מסעדות ובתי מלון – ברמה הגבוהה ביותר.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על טיול אופנועים בהודו אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

בטלפון: 054-4443324

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il