אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP

טיול אופנועים ביוון

מחפשים דרך מרתקת לשבור את שגרת הטיולים בחו"ל? נמאס לכם מחופשות בטן-גב משעממות? למה שלא תצטרפו אלינו אל טיולי אופנועים ליוון – והחופשה הבאה שלכם תהפוך לחוויה יוצאת דופן.

כל מי שרכב אי פעם על אופנוע מכיר את התחושה הנפלאה הזו, כאשר הרוח נחתכת מולכם, רעש המנוע רועם באוזניכם, הנוף משתבר במשקף הקסדה שלכם ונראה כי השמיים הם הגבול. ברגעים כאלה נראה כאילו הכבישים לא ייגמרו לעולם, ואם הדבר היה תלוי בכם, הם באמת היו ממשיכים לעד.

עכשיו – קחו את חוויית הרכיבה על האופנוע – ותוסיפו לה את החוויה של חו"ל. נסיעה על אופנוע בנופים לא מוכרים, בכבישים מפותלים, בדרך אל יעדים נידחים ואתרים קסומים – היא אחת מהחוויות היותר מטלטלות ומרגשות שהחיים מציעים.

טיולי אופנועים ביוון – להתחבר אל ההיסטוריה

טיולי אופנועים ליוון יאפשרו לכם להכיר את המדינה הקסומה הזו בדרך לא שגרתית. להגיע לכפרים הנידחים, לפגוש את התושבים מקרוב, ולסייר בנופים מרהיבים והיסטוריים. זהו טיול יוצא דופן ושונה משמעותית מטיולים רגילים ביוון. טיולי אופנועים ביוון יכולים להציע לכם אין ספור מסלולים מרתקים, שכל אחד מהם צופן בחובו הפתעות רבות.

טיולי אופנועים ליוון מתאימים לרוכבי אופנועים מכל הרמות. ספיריאנס מציעה מספר רב של מסלולים ברמות רכיבה שונות, אשר יוכלו להתאים לכל אחד. גם אם אתם לא רוכבים, אתם יכולים להצטרף כמורכבים לאורך כל הדרך, או לנסוע באחד מכלי הרכב המלווים.

ספיריאנס מארגנת טיולי אופנועים ליוון מזה שנים ארוכות, במהלכן צברו אנשי החברה ניסיון רב. כאשר אתם בוחרים לצאת אל טיולי אופנועים ביוון עם המדריכים שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים כי כל פרט הכי קטן בטיול תוכנן ונבחן מראש, על מנת שהטיול שלכם יהיה מושלם.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il