אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים ברומניה

טיול אופנועים ברומניה

מתעניינים באפשרות לצאת לטיול אופנועים מרתק בחו"ל, בנופים מדהימים ובאווירה שונה? שווה לכם לשקול לצאת איתנו לטיול יוצא דופן – טיול אופנועים ברומניה.

ספיריאנס מתמחה בטיולי אופנועים מאורגנים בכל רחבי העולם. למדריכי החברה ניסיון רב בטיולי שטח איכותיים, מרתקים ולא שגרתיים. אנו מארגנים את הטיול מא' ועד ת' – ככה שאתם לא צריכים להתעסק בביורוקרטיה ובארגונים השונים – ויכולים להתמקד בהנאה מהטיול עצמו.

אחד הטיולים הפופולאריים ביותר שלנו, אליו יצאו כבר עשרות רבות של מטיילים, הוא טיול אופנועים ברומניה.

טיול אופנועים ברומניה – שווה לדעת

במהלך הטיול אנו מבקרים בכפרים מסורתיים, עוברים בערים עתיקות, נפגשים עם התרבות המקומית, האוכל, החיים הכפריים. הטיול עובר בכבישים, אגמים, נהרות ונופים שלא תשכחו בהרי הקרפטים, כולל רכיבה בשתיים מהדרכים היפות ביותר בעולם בעיני רבים, מעברי הרים שהפכו מבוקשים ביותר בקרב אוהבי טיולי אופנועים, בהרי הקרפטים, ה"טראנס-פגארשאן" וה"טראנס-אלפינה". כל תיאור יגרע.

הטיול מתחיל כמובן בעיר הבירה בוקרשט, שם אנו אוספים את האופנועים. מבוקרשט יוצאים לאזורי ההרים ובמהלך הטיול מטפסים אל נקודות תצפית יפהפיות. במהלך הטיול נבקר גם במכרות מלח, בכפרים, בטירות, בכנסיות וכמובן נפגוש את התושבים המקומיים, נאכל במסעדות מקומיות ונישן בבתי מלון מפנקים.

טיול אופנועים ברומניה הוא דרך נהדרת לחוות את המדינה המיוחדת הזאת באמצעות ביקור במקומות לא שגרתיים שאליהם לא תוכלו להגיע בטיול רגיל. הוא מפגיש אתכם את התושבים, הנופים והתרבות בגובה העיניים.

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il