אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP
טיול אופנועים בויאטנם

טיולים על אופנוע

אוהבים טיולים על אופנוע? מתעניינים במסעות ברחבי העולם? הגעתם אל המקום הנכון!

חברת "ספיריאנס" מתמחה בטיולים ומסעות ברחבי ועולם – ובמיוחד בטיולים על אופנוע. החברה מציעה מסלולי טיולים על אופנוע ליעדים לא שגרתיים בכל רחבי העולם.

טיולים על אופנוע – למי זה מיועד?

טיולים על אופנוע מיועדים לכל מי שאוהב טבע, תרבות, נופים ואנשים ורוצה לשלב אותם עם רכיבה על אופנוע, שמאפשרת ליהנות מהנופים ומהחוויות בצורה ייחודית.

אנו מארגנים טיולים על אופנוע למדינות כמו הודו, וייטנאם, נמיביה, רומניה, דרום אפריקה, ספרד, יוון ועוד. הטיולים נמשכים בין שבוע לשבועיים. בכל טיולים משתתפים 10-20 אנשים, והחוויה מועשרת בזכות הרוח הקבוצתית והשיתוף.

טיולים על אופנוע מיועדים לאנשים בעלי ניסיון ברכיבה על אופנוע ורישיון מתאים. אליהם יכולים להצטרף גם מטיילים ללא ניסיון/רישיון (חברים, בנות זוג, ילד) כמורכבים, או באחת ממכוניות הליווי שלנו שמצטרפות לכל הטיולים. באמצעות טיולים על אופנוע ניתן להגיע למקומות ייחודיים, כאשר הרכיבה מאפשרת גם עצמאות אישית וגם חירות קבוצתית.

טיולים על אופנוע – חוויה שלא תשכחו

כל מי שטייל פעם על אופנוע, יודע שזו חוויה בלתי נשכחת – שאי אפשר להשוות אותה לטיול רגיל. טיולים על אופנוע מאפשרים להגיע למקומות חדשים, שונים ומעניינים, מרוחקים, נידחים ובלתי נגישים בדרכים אחרות. הטיולים מאפשרים לגמוע מרחקים רבים ולהרגיש את הטבע והתרבות מקרוב.

טיולים על אופנוע בחברת "ספיריאנס" מאורגנים היטב ובקפידה. המסלולים נבדקו בוצעו קודם לכן ע"י מדריך מטעם החברה, שבחר את המסלולים המרתקים, המגוונים והמעניינים ביותר. הטיולים מאורגנים כך שיתאימו לאנשים בעלי תחומי עניין שונים, ויספקו לכל אחד ואחד שלל חוויות מרגשות. כל טיול יוצא עם צוות מלווה של שני אנשים, שמלווה את הקבוצה ומסייע לה לחוות את האיזור בו אנו מטיילים בצורה הטובה ביותר. הטיולים שלנו מאורגנים מא' ועד ת' – כולל כל נושאי השינה, המזון והגיבוי הלוגיסטי.

אם אתם מתעניינים בנושא ורוצים לצאת לטיולים על אופנוע ברחבי העולם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 054-4443324 ונשמח לספק לכם מידע נוסף על טיולים על אופנועים בחו"ל

WhatsApp chat
Powered By junami.co.il