אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP

מרכז איטליה

טיול אופנועים באיטליה

החל מ- €3,150

תאריכי טיולים

2023
יוני 27 - יולי 4
2023
4-11 בספטמבר

מרכז איטליה - טוסקנה, אומבריה ואברוצו

טיול האופנועים שלנו למרכז איטליה – תוכנן כ"טיול-על" בסגנון גבוה ובטאצ' יוקרתי לחבלי הארץ המדהימים של טוסקנה, אומבריה, ואברוצו.

רכיבות כיפיות בכבישים המדהימים, בכל איזור הסגנון והנופים המייחדים אותו, מהגבעות המתגלגלות של טוסקנה וחבלי הקיאנטי וואל דה-אורצ'יה… ועד הרי האפנינים הגבוהים ושמורות הטבע הבתוליות והמרשימות שם – כל איזור והאופי המייחד אותו. עם תכנוני זמנים המתחשבים באופי הרכיבה הנינוח ובעצירות הרבות באתרים השונים

אוכל מדהים ומגוון – החל ממסעדות שף ועד לקצביות קטנות ובעלות שם, מחוות יין בטוסקנה ועד למלקטי פטריות הכמהין בהרים של אומבריה. נלקק את האצבעות בטיול הזה כמו שרק באיטליה אפשר.

מלונות בוטיק – מדהי-מים. מקומות שיהיה קשה לעזוב. בחלקם נשאר ללון יומיים.

כמובן נערוך סיורים קצרים באתרים חשובים ומיוחדים. הרבה תרבות, היסטוריה, אופנה, תיירות, וטבע ויופי נדיר בלב ליבה של ארץ המגף. הנה רק חלק מהמקומות וההיילייטס:

אורבייטו – אחת מערי האטרוסקים הנודעות, ומהמיוחדות שבעיירות אומבריה.

אסיסי הקדושה – עיירת הולדתו ומרכז פועלו של פרנסיסקוס הקדוש.

– חבל הקיאנטי – הידוע, בו הומצא ומופק יין הקיאנטי המקורי והאמיתי, על כרמיו ויקביו.

ואל ד'ורצ'יה – הציורי והיפה שבחבלי טוסקנה. גבעות מתגלגלות, שורות ברושים, וחוות יין…

סאן ג'ימיניאנו – עיר המגדלים, המנהטן של העת העתיקה

הר אמיאטה והמעיינות החמים הנהדרים של סטורניה

פיאנזה – הידועה בגבינות הפקוריניו ובארכיטקטורת הרנסנס

מונטלצ'ינו – הידועה בזכות יין הברונלו

נורצי'ה – גבוה בהרי האפנינים, ידועה בתעשיית נקניקים וכמהין

שמורת מונטה סיביליני בלב רכס הרי האפנינים…

שמורת גראן סאסו ו"פארקו אימפרטורה" הנידחים והפראיים

וכמובן… דרכים מדהימות ומקומות קטנים, מיוחדים, בצידי ובאחורי הדרכים ברחבי טוסקנה ואומבריה.

מטיילים מספרים

מסלול

תוכנית

יום 1:

את האופנועים נאסוף מפאתי רומא בשעת צהריים. אחרי כל ההתארגנויות נצא לרכיבה יפהפיה ונעימה בת כשעתיים (נט) לכיוון צפון בדרך נופית מקסימה. בדרך נעצור ללגום קפה על אגם ויקו הציורי, ומשם בדרכים צדדיות אל עבר המלון הנפלא שלנו ליומיים הבאים, באזור כפרי מחוץ לאורבייטו.

יום 2:

היום נבלה בסביבות אורבייטו. נצא לשמורת טבע מפתיעה ביערות מונטה רופנו, ארוחת צהריים באגם בולסנה, סיור בעיירה החרבה צ'יביטה די-בניורג'יו, ולסיום – נעלה לאורבייטו, שנבנתה ויושבה כבר בימי האטרוסקים. העיר העתיקה הזו היא משהו מיוחד, ושווה ביקור של הרבה יותר מערב אחד חטוף... אבל בטיול אחר (יש לנו דברים חשובים יותר לעשות ?). נבקר בכנסיה המפורסמת (בצדק!) המכילה אוצרות אומנותיים וארכיטקטוניים רבים מספור. קצת זמן לשוטטות במרכז העיר העתיקה שוקק החיים והחנויות, וארוחת ערב במסעדה מעולה בעיר. קילומטראז' נמוך ואתרים ומיוחדים במינון נכון - רגוע וזורם, כיפי ומעניין.

יום 3:

היום עולים צפונה למחוזות טוסקנה. בדרך – רכיבות משמעותיות וחציית רכסי הרים, מעיינות חמים, מנזרים נטושים, ועוד חוויות בהתאם לתנאים, לזמן, וליכולת. בשעות אחה``צ נגיע למלון בעיר העתיקה של סאן-ג'מיניאנו, ששמה השני הוא ``מנהטן של איטליה``, בעקבות מגדליה וצריחיה הרבים. עיר עתיקה מקסימה וציורית על גבעות טוסקנה, ואחד מהאתרים הכי מתויירים בטוסקנה. נלון במרכז העיר העתיקה.

יום 4:

היום הזה מוקדש לחבל הקיאנטי המפורסם של טוסקנה. רכיבות בין רכסי טוסקנה המיוערים והעגלגלים, סיפורי יינות והולדת הקיאנטי, נבקר בטירת ברוליו האדומה ונשמע על הולדת הקיאנטי בסוף המאה ה 19, ונקדיש ביקור במספר יקבים נבחרים נוספים על הדרך... כדי לטעום קצת יינות ואת תרבות העל של טוסקנה. את היום נסיים ב``ואל ד'אורצ'יה`` – חבל הארץ הציורי ביותר של טוסקנה.

יום 5:

ואל ד'אורצ'יה הוא הפוטוגני ביותר מבין חבלי הארץ של טוסקנה. בתי החווה העתיקים החולשים על שטחי חקלאות גדולים המשתנים בצבעיהם בהתאם לעונות השנה והגידולים, ושדרות הברושים הייחודיות המתפתלות על הגבעות. נבקר בפיאנזה – עיר הרנסאנס הראשונה בה ממוקם ארמון פיקולומיני המפורסם, מונטלצ'ינו המבוצרת היושבת בראש ההר על הנוף והפכה לבירת יין הברונלו, מנזר הר-הזיתים המקסים והחשוב... ורכיבות... סביב ובתוך ציור כל היום.

יום 6:

היום נעזוב את מחוזות טוסקנה לכיוון אומבריה. נעקוב אחר אחד האישים החשובים ביותר בהיסטוריה של איטליה (אחד מיני רבים כ``כ... ובכל זאת...) – פרנסיסקוס הקדוש. נבקר במנזר מיוחד בו נהג להתבודד עם החיות והציפורים בטבע ליד קורטונה, ובהמשך נעלה לאסיזי – עיר הולדתו של פרנסיסקוס, בה הוא גם קבור - מאתרי העליה לרגל הגדולים והחשובים באיטליה. בהמשך היום נכנס אל רכס ההרים הארוך המלווה את ארץ המגף לכל אורכה כמעט – האפנינים. הנופים מתעצמים, יערות, פסגות, וכמובן - רכיבות. נתפתל בין כבישי ההרים היפים אל עבר יעדינו ללילה ליד נורצ'יה, לא לפני שנטעם קצת את אחד ממעברי ההרים היפים לכיוון עמק קסטלוצ'יו המרהיב.

יום 7:

זהו היום הגבוה בטיול. נרכב באזור מרכז הרכס בין השמורות הגבוהות – ``מונטה סיביליני`` ו``גראן סאסו``. רכיבות מדהימות בנופים הפראיים והנידחים של הרכס, ובינות לכפרים וערים שוממות והרוסות שחרבו ברעידות האדמה הגדולות שפקדו את האזור בעשור האחרון וזרעו הרס רב, האחרונה שבהן בשנת 2018 פגעה קשות בעיירה ההררית נורצ'יה. בהמשך היום נגיע ל``קאמפו אימפרטורה`` - רמה מישורית גבוהה וגדולה, הידועה גם בכינוי ``טיבט הקטנה``. מהאזורים המרהיבים ברכס כולו. הלילה נלון בכפר הררי עתיק ומיוחד, אחד משני הכפרים היחידים באזור נידח זה... חוויה מובטחת.

יום 8:

היום האחרון. את החזרה לכיוון רומא נעשה בקצב נעים. דרכים צדדיות ונופי ההרים ילוו אותנו בשעות הראשונות, ולאחר מכן נעלה על הכביש המהיר לכיוון רומא. נגיע לסוכנות האופנועים בשעות אחה``צ המוקדמות להחזרת הכלים ולסיום הטיול.

כלול

  • השכרת האופנועים כולל ביטוח מקיף ל 7 ימי הטיול
  • 7 לילות במלונות מצויינים בבחירה קפדנית
  • רכב ליווי כולל נהג לכל ימי הרכיבה
  • מדריך רכוב מצוות ספיריאנס
  • ארוחות בוקר וערב (חצי פנסיון)
  • כניסות לכל האתרים והפעילויות במהלך הטיול
  • מפגש הכנה בטרם היציאה לטיול

לא כלול

  • כרטיסי טיסה בינ"ל
  • דלק לאופנועים ואגרות כביש
  • ארוחות צהריים
  • כל נזק לאופנועים במהלך הטיול – באחריות הרוכב בלבד
  • ביטוח נסיעות לחו"ל
  • כל הוצאה אחרת שאינה רשומה ככלולה.

מחירים ושדרוגים

מרכז איטליה

3,1505,700

  • מוכנים לרכב במרכז איטליה?
    אתם מוכנים להצטרף לטיול של החיים? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
WhatsApp chat
Powered By junami.co.il