אומנות הטיול על אופנועים
ספיריאנס נוסדה ע" סער ספיר ב 2009, ומאז צמחה וגדלה וקבעה את מקומה במשפחת הרוכבים-המטיילים (בעולם), עם מעל ל 20 יעדים מסביב לכדור – מהמזרח הרחוק ואסיה, דרך אירופה ואפריקה, עד לאפריקה ואמריקה.

חדשות
עקבו אחרינו
GO UP

שרלי יפרח

"הטיול עלה על כל הציפיות ואף יותר"

שמי שרלי יפרח, בן 43 מחולון, חשמלאי, נשוי + 3 ילדים. אני רוכב על אופנוע מזה כמספר חודשים (ותק של 2,000 ק"מ בלבד).

לפני הטיול חששתי ממהירות הרכיבה של החבר'ה האחרים ומכך שאעכב אותם לאור חוסר ניסיוני. כששוחחתי  עם סער המדריך על חששותיי הוא הרגיע אותי שרוכבים כקבוצה לשם ההנאה ולא מדובר על תחרות מהירות. מי שרוצה לנסוע במהירות גבוהה יותר יכול להתקדם ומחכה בפניה שנקבעה.

מבחינת תנאי הטיול (קרי מלונות, אוכל וכו'), הציפיות שלי לפני הטיול לא היו גבוהות במיוחד, כי מה שהיה לי חשוב היה עצם ההנאה מהרכיבה. כשהגענו לרומניה קיבלנו אופנועים ברמה טובה, ומתוחזקים היטב. ביום הראשון התחלנו לרכב וראינו מקומות מדהימים, ועם כל יום שעבר הפתיעו אותנו יותר ויותר.

המקומות שאליהם הגענו היו פשוט עוצרי נשימה. המלונות היו ברמה גבוהה מאוד, ובכל יום הרמה הגבוהה אף עלתה. כל פעם חשבנו שהגענו לשיא הטיול מבחינת הכיף, הריגוש והנוף המדהים, נוכחנו לדעת כי למחרת חיכה לנו שיא נוסף.

הדרכים בהם רכבנו היו יפות כמו נלקחו מתוך גלויה, תנאי הדרך היו טובים, החבר'ה היו נהדרים והטיול עלה על כל הציפיות ואף יותר.

סער הוא מדריך בחסד עליון, מלא נתינה ורוחב לב. ההרגשה הייתה שהוא מפנק אותנו מכל הלב והדבר הפתיע אותנו מאוד לטובה. ההווי הקבוצתי היה מאוד שמח ואף נשמר הקשר עם הקבוצה אחרי הטיול לא מעט בזכות סער ואישיותו הכובשת.

אני מרגיש כי בעקבות הטיול רמת הרכיבה שלי השתפרה פלאים. ועל כל זה ועל טיול מהנה ומקסים המון תודה. אין ספק שאני מחכה כבר לטיול הבא, אולי לאפריקה.